pęknięta szybka w Iphonie

pęknięta szybka w Iphonie

Gdzie nie przepłacę za naprawę szybki w iphone? Możecie mi coś sensownego podpowiedzieć? Jestem po dwóch niezależnych wycenach i trochę średnio to wygląda przyznam szczerze. Szukam serwisu jakościowego, ale też z normalnymi cenami, a nie z maksymalnym wyzyskiem.

TomekK

Posty: 1

 
Jak się przyzwyczaisz do Face ID to faktycznie ciężko zrezygnować, a to jednak element dość wrażliwy na uszkodzenia. Nawet, jak spadnie Ci telefon, albo wejdzie w jakieś nietypowe wibracje to po sprawie. Dobra naprawa wydaje mi się wyrównuje braki fabryczne.

Black_Riot

Posty: 4

 
Wszystko masz o naprawie Face ID w tym poradniku
https://applemobile.pl/naprawa-face-id-iphone-12-11-xs-x-xr , ale może źle używasz, dlatego wydaje Ci się, że nie działa. Warto właśnie porównać. Faktyczna przyczyna awarii to właśnie czasami złe korzystanie z narzędzia, ale generalnie i tak polecam kontakt z serwisem, bo się opłaca. Dostaniesz 180 dni gwarancji przy okazji.

Klara323

Posty: 4

 
Zakupy fajnie się robi, dzięki Face ID. Niektórzy narzekają na prywatność, ale chodzi o wygodę jednak. Technologia przyszłości zdecydowanie i warto wiedzieć, jak telefon działa generalnie, żeby nawet samodzielnie wstępnie zdiagnozować.

Kaazz

Posty: 5

 
Śledzę ich od dawna i faktycznie nieźle omawiają różne rzeczy związane z marką Apple, w tym polecenia konkretnych modeli. Staram się kierować w życiu wiedzą od profesjonalistów i się nie zawiodłem na takim podejściu.

damer56

Posty: 3

 
Dobrze, że wysyłkowe serwisy funkcjonują, bo u mnie w promieniu 50 km nie ma nikogo stacjonarnie. Nawet nie opłaca się szukać przy takich warunkach, jakie przedstawiliście.

21gregorek

Posty: 21

 
180 dni gwarancji to naprawdę długo i jestem wdzięczny za ten kontakt. Nawet nie wiedziałem, że można wysyłkowo naprawić. Człowiek codziennie się czegoś nowego uczy :)

matek562

Posty: 9

 
Potwierdzam, że to bardzo dobry serwis i szybko ogarniają, co się stało i co trzeba naprawić. Czasami proponują większą naprawę, chociażby modułu wyświetlacza, ale zawsze wiesz przed, czy opłaca się zdecydować. Z reguły tak.

Black_Riot

Posty: 20

 
Też się z różnymi rzeczami do nich zgłaszałem i za każdym razem w tym samym tygodniu odbierałem telefon. Jak stacjonarnie to pewnie od ręki wiele rzeczy robią.

namok

Posty: 2